solen!

Idag skiner solen, ska snart bege mig mot stepin, tänkte promenera dit i det härliga vädret =)
Idag blir det axlar, bröst & triceps :) sen ikväll ska jag gå å se män som hatar kvinnor, blev aldrig i torsdags för det va så fullbokat tydligen.. men idag blir det!

Är skittrött idag, vill bara sova! Men det ska jag icke! Har tagit en alvedon mot huvudvärken jag lider av också, man måste kämpa här i livet om man vill nå nån vart ;P haha..

Nu ska jag byta om så jag kan fara ut och röra på flärret! ;)


Kommentarer
Postat av: Zandra

Oj vad hurtig du är! :) Har hört att filmen ska vara väldigt bra :) Kanske bästa att passa på om man vill se den på bio, bara 4 veckor innnan bebis kommer nu :D Puss

2009-03-17 @ 17:27:54
URL: http://zandranyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0