Söndag morgon.

Har precis gått av mitt nattskift & nu är min jobb-helg sluuut!! :) skönt.. har fan jobbat 53 timmar den här veckan!
Idag ska jag & pappa riva tapeter sen så kommer våra nya fina tapeter att komma upp, ska bara ta mig en liten tupplur först, kunde inte sova inatt så jag har bara sovot 3-4 timmar!
Blev måttligt sugen på att festa igår då jag pratade med mona som va lite på pickalurven och tjyvdrack lite wiin ;)
Men skönt med en lugn helg :) Nästa helg blir det två dagars så kan va bra att ladda upp för det :)

Ännu är inte arbetet slut... Idag ska det hinnas:
* Riva tapeter i vardagsrummet
* Städa och sortera kläder
* Tvätta
* Städa på mammas jobb

Så lär ta ända till ikväll innan allt det är färdigt..
Sen kommer min älskling hem precis för john blund kommer ;)


snygg-mona!! Hon har färgat håret rött nu, tala om het kvinna alltså ;)


Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0