Sunday!

Ligger just nu med min kära i soffan och chillar, men jag har inte tid med det egentligen!
Vi MÅSTE städa, asså seriöst det ser ut som krig... jag och kläder har svårt att hålla sig i ett rum.. hehe.. shit..

Igår va i först i boden och kolla skotertävling och efter en massa tjaffs så vart det så att jag och ida åkte hem och killarna stanna för att gå på western farm, Ida hade med valpen de just skaffat så det gick ju inte att stanna för henne, vi försökte lösa det men det gick inte, så när jag kom till pite igen så duschade jag och for på fest hos sara och robban, sen var i ut på statt! Va ut på statt i fredags också, sp i helgen har jag varit en partymyra ;) haha..
Roger kom inte hem förrän typ 6 imorse, för deras skjuts hade bara stuckit därifrån så dom va tvugna att åka taxi från boden till pite, det kostade 1500.. hahaha fy faan.. då sov jag som en stock :D

Nääe.. nu ska jag då minsan ta tummen ur och tvinga upp hajna roger så vi får nåt gjort,.
Kanske en pussattack kan väcka han till liv ur sin bakishet!? återstår att se va man får ta till för metod,. annars får jag väl kittla han på fötterna det funkar alltid, fast då brukar han bli lite putt.. eller kanske slita av han filten, eller trycka lite på bakismagen.. hehe.. nää det e nog ingen bra idé.. han fiser nog så mkt redan som det är.. haha..

hej dåå!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är utmanad! Se min blogg :D

2009-03-03 @ 22:57:26
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0