Underbara människor.

Jag har många underbara människor i mitt liv och jag har särskillt två vänner som jag håller extra kärt i mitt hjärta,
det betyder såklart inte att jag inte tycker om mina andra vänner!

Kim:


Elin:


Mina starkaste stjärnor <3


Love you!










Sen får man såklart inte glömma min sol ;) Roger fågel mitt hjärta ;*

Undrar vars den lilla sparven håller hus förresten.. jag som just kom hem och tyckte jag varit borta länge & funderat varför han inte smsat & frågat då jag ska komma hem som han brukar.. han är visst ute på äventyr ;> Men som han ska få pussar då han kommer!!


Nu ska jag minsan gå å platta håret så slipper jag göra det imorrn.. :>

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0