1 maj

hallo.

kom just hel, vart en krogrunda trots att jag tänkt ta det lugnt ikväll..
kom på typ kl 21 att jag ändå ville göra nåt annat än ligga i soffan, så fixade mig ch for till mallen & patrik.
de blev en trevlig kvll och jag hann ikapp med alkoholen!

Älskling jag saknar dig. hatar att sova ensam! även om man fick en del skamliga förslag på krogen, så vet du att du e definitivt den enda som jag vill ha ;) hehe..

nu ska jag ta en cigg sen blir det jävlat sängen, om jag vågar, men jag är full så inga spöken kan nå mig ;) & om jag inte vågar så blir det soffan =) tror jag ska ta med datorn till sängen och se lite the menatlist! fy fan va bra det e..

sov gott

Kommentarer
Postat av: hengameh

helloooo lill myran my ;) allt bra? jobbar och star pa ser jag..vars jobbar du nu for tiden daa? Smider du o mallen som vanligt lr? hehe..skot om dig..kram

2009-05-04 @ 08:27:06
URL: http://hengikhengi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0