10 (9) dagar kvar!

Hej bloggvänner!

Igår var vi som sagt och hälsade på våran bebis & hon är såå söt,
men hon är inte alld lika lugn & försiktig som hon var innan utan hon har tuffat till sig & blivit en riktig hårding ;) hehe..
Men det är juh bättre det än att hon är rädd, hon är förstås fortfarande lite lugnare än de andra valparna, men hon har definitit blivit mkt bättre, när hon var riktigt liten så var hon jätterädd för allting, men nu så vågar hon så mkt mer!

Vi fick också veta att Maria, som föder upp valparna ska till PIteå nästa fredag & då ska valparna till veterinären, så då kommer vi nog få ta hem vår bebis en dag tidigare, eftersom att det blir juh bara mer påfrestande för henne att då åka tillbaka & sen bli hämtat igen & en lång bilresa till ska ske, så jag ska dit & vara Marias hjälpreda & bära valpar ut & in till farbror doktor, & sen så åker jag & lillvalpen hem till hennes nya hem! :>
Så nu är det alltså bara EN VECKA & TVÅ HIMLA DAGAR :D hihi.. ååh.. längtar så ruskigt mkt!

Idag ska jag träffa en gammal kompis till mig som jag inte träffat på gode länge, hon har nyligen blivit tvåbarnsmamma & flyttat hem igen till Piteå, så vi ska nog ta en promenad & catcha upp lite smått i varandras liv! Sen idag, kl.17 börjar jag jobba & jag jobbar då ett 24-timmars, pjuuh! Tur man får sova säger jag då =) Har laddat hem säsongsavslutningen av DH så jag har juh en gonattsaga ikväll ;) det blir bra!

Nu ska jag gå upp & blanda mig en dietdrink, just det ja, jag går på diet har gjort det sen i fredags, det gick juh lite dåligt sist jag skulle köra på med den dära dieteten (herbalife) men nu jävlar, & det är fan inte ens så jobbigt som jag tänkte att det skulle vara =) Jag tänker inte väga mig förrens bebis har kommit hem, så då får vi väl se då om det har hänt något, men förhoppningsvis =)

Jaja, Hoppas alla har en bra långhelg!


Puss lilla bebis, snart får du komma hem till matte :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0