11 dagar =)

Hallihallå =)
Ska alldeles snart ut på grisan & vara hurtig med Sara & the Zlut (Zlatan) =)
haha Sara skulle egentligen ha ringt och väckt mig kl.8 imorse, men vi försov oss båda två & det var istället jag som ringde och väckte henne kl.10 :P hehe.. men nu är vi uppe =) ska möta henne på parkeringen kl.12!



För övrigt saknar jag denna kvinna =) Men hon kommer till piteå i sommar! YES :D
Vi kommer ha så jäkla kul! =)

Ikväll ska vi mest troligt till skellefteå och hälsa på valpen, nu är det bara 11 dagar kvar, känns länge, men mkt mindre än 3 veckor, där vi började :P hehe.. kommer säkert längta ännu mer då vi fått träffa henne igen!

Nu ska jag skynda mig så jag inte blir sen till grisan! =)
Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0