12 dagar =)

Oj nu har det ändå blivit mindre än 2 veckor kvar tills vi hämtar våran bebis =)

Fick veta en så rolig sak i lördags, men tänker inte nämna det riktigt än,
är så himla glad för eran skull =)

Just nu sitter jag & letar upp lite bra musik på spotify, ska snart gå å lägga mig i solen & steka lite =)
Sen blir det träning & städa lite! Måste städa i sovrummet, byta sängkläder och sånt, annars är det riktigt välstädat, jag & mamma rensade och storstädade i fredags så det är skönt, för då kan vi börja med golvet nu i veckan =)
Igår jobbade jag & det blev en riktigt skön dag, började med att jag & han jag jobbar hos sov till lunch.. haha.. sen la vi oss & stekte i solen ända fram till 15, efter det for vi ut & gled i hans cab, for ut på fårön & tittade lite,. är så härligt med sol! =)
I lördags jobbade jag också, då var vi på hundutställning i sjulnäs =)
Uppfödaren till våran valp var där & hon hade med sig valparna, men vi hann inte se dom nånting för vi var tvungen att fara & Roger var inte med heller för han jobbade också, så vi bestämde att vi ska åka dit nån kväll i veckan & hälsa på & titta på henne =) Hon är så fruktansvärt söt =) Tänk att det bara är en vecka sen typ vi såg henne, känns fan som en månad sen :P hehe.. Har förörvrigt inte bestämt nåt namn än, men det kommer nog!

tänk, en vecka och fem dagar.. så har i henne hos oss, lilla söta underbara =)

Ha en bra dag! Nu blir det soool =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0