16 dagar!

Det går i ett mkt söligt tempo om jag får erkänna det själv :P haha..

Sov som vanligt längre än tänkt.. jävla! haha =) Men jag va dock uppe till 2 & såg massa gamla BB-avsnitt på tv =)
Fan,, varför slutade dom ens med det? det är så jävla bra! haha..

Funderar fortfarande på namn till bebisen, jag gillar Nikki & Ellen jättemkt =) men inget är bestämt än!
Vi har så himla svårt att bestämma oss!

Vad tycker ni att hon ser ut att heta?

snälla kom med tips =) hehe..

Idag ska jag färga min utväxt & toppa håret! Det är så sjukt, för jag är juh blond egentligen men det är inte samma blondfärg & den jag har nu är ljusare än min riktiga så det ser typ ut som att jag är jättemörkhårig i utväxten =) haha..
Blev nästan rädd för nån dag sen då jag började undra om jag inte gått å blivit typ svarthårig, men det har jag juh inte =) haha..

Blev inte så mkt städa igår.. haha  =) jag är så kass! Men jag satt i telefon ända fram till mötet typ så det enda jag hann var att städa i köket =) men nu ska jag styra hejna! Först nåt att äta bara!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: martina

Nikki skulle passa galet mkt bra.

2009-05-14 @ 11:49:32
Postat av: My

jo visst gör det? =) I like it ! :D

2009-05-14 @ 11:57:51
Postat av: emma

Jag tycker Nova är ett jättefint namn på en hund!

2009-05-14 @ 12:01:27
Postat av: Zandra

Nikki var supersött :)

2009-05-14 @ 12:09:56
URL: http://zandranyman.blogspot.com
Postat av: lea

hon har ju redan ett namn, varför tjora till det...ULLA;)

2009-05-14 @ 12:14:15
Postat av: Anna ☼

Enl en instrktör jag hade för många år sedan är det bra om namnen innehåller ngt med "s" (därför heter min rottis "Klara" hehe)



Jag gillar Nikki. Men jag tycker hon ser ut som en liten Elsa ;)

/A

2009-05-14 @ 12:19:37
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: My

Anna: Jo jag har faktiskt funderat på Elsa också =)

Åh det är så himla svårt, det finns ju så många fina namn :D



Lea: haha, hon får heta ulla i mellannamn ;) Kanske blir det en Nikki Ulla Larsson Brännström ;) hhaha

2009-05-14 @ 13:42:13
Postat av: lea

ja men det låter bra=)

Jo jag älskar gravidmagar...på alla andra än då mig själv;P din kille har just konstaterat hur fet jag är han sitter här med dom andra på balkongen och dricker en torsdag,..ja det ska vara våra grabbar säger jag bara :) haha

2009-05-14 @ 22:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0