18 dagar!

åååh 18 jävla dagar! Men det är bra då hinner vi lägga klart resten av golvet å göra köket klar innan lilla bebisen kommer :>
Jag känner som att jag kommer att tjata sönder allt & alla i min närhet dessa dagar, för jag kan verkligen inte tänka på så mkt annat än att vi ska ha en pluuuuttt!! ÅÅH!!! hååhåhååhåhåhåhåååååh.. jag får damp! :>

Jag har just avnjutit en middag bestående av vitkål & morötter stekta i lite soja & lite korv & så givet en klutt senap & ketchup på sidan :P hehe.. Roger jobbar över idag & jag slutade för en timma sen!
Kvällens planer: Städa undan allting så vi kan börja med golvet imorrn & även med köket!
Ska även sortera mina kläder & kasta min jävla byråjävel som har pajat & lyfta dit en till träbokhylla, det får duga! :P haha..
Måste också bädda rent, dammtorka, dammsuga & skura! Så brassa på me kanonerna för nu kör jag!
tjingeling!

Kommentarer
Postat av: lea

jag längrat efter eran "ulla" lika mycket som ni;) kommerbo hos er då=)...men tänk så mycket jag vill få ut barnet =)

2009-05-12 @ 18:38:09
Postat av: Anonym

Åååh jaa det kommer bli jätteroligt =) Du är så välkommen ;D Du som har erfarenhet av att uppfostra en liten får nog agera rådgivare ;D Jo jag förstår det, men det kommer nog bara smälla så har ni eran lilla bebis :>

2009-05-12 @ 19:02:57
Postat av: malin

Hej Mysan!Kul att hitta dig:)det var längesen,allt bra?:)vikken sötnos ni ska skaffa er:)hälsa Roger! Kram Malin,Robert o Liam

2009-05-13 @ 00:28:01
URL: http://dalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0