en ny vecka!

Nu är det måndag igen, och bara FYRA dagar kvar till bebis :D

Igår så klippte jag Grahn & Roger och sen så låg jag & Roger i soffan och glodde på the mentalist =)
fan va bra det är alltså! Sen blev det en hyffsat tidig kväll!
Sov som VANLIGT för länge, klockan va ställd på 8, kl 10 ringde mallen och väckte mig & då hade jag såklart inte hört väckaren fast att den som vanligt ringt var tionde minut i TVÅ timmar.. asså.. jag fattar inte!!

Har en skön vecka i veckan, jobbar natt imorrn sen e jag ledig till nästa fredag =)
Men det är juh för att jag ordnat upp till då bebis kommer, för det funkar juh inte att bara lämna henne hemma, så jag är ledig första veckan förutom fredag & då ska hon få följa med på jobbet =)
Det kommer nog bli superduper bra =)

Nu ska jag storstäda, sen ska jag ta en powerwalk med min vän marlene =)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0