God morgon! (15 dagar kvar)

Hallå =)
Vaknade med tuppen imorse (Roger) ;P hehe..
Är just nu hos min mamma har just ätit två hårdmackor, vi ska snart bege oss ut på en morgonrunda på grisberget!
Känner mig väääldigt trött.. som vanligt! Men mamma tror att jag har blodbrist så ska köpa blutsaft idag & så fick jag tipset att käka rosenrot, så det ska jag också prova för att få bukt på detta =) Jag vill juh ha energi så att jag orkar göra saker!

Nu är det 2 veckor & 1 dag kvar tills vi får hem lillan! Oj vad jag längtar!
Men har gjort upp en ny strategi för att det ska bli mindre jobbigt, genom att försöka att inte tänka på det så mkt, det går sådär, men det går lite bättre =)

Nu ska vi ut å gå =)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0