gonatt =)

Sen sist har det inte skett så mkt, har jobbat lite & i lördags var min syster här och käkade och vi surrade en massa och såg på bröllopsduellen =) Det var tevligt.
Roger kom hem i söndags ganska sent och annars har han jobbat stopp, så han har man inte sett till så mkt, men nu verkar det inte bli nå mer övertid, han ligger just nu & sussar här brevid mig i soffan, han är tlött.. inte så konstigt, han har trots allt jobbat 32 timmar i sträck efter att ha jobbat först 17 timmar i sträck och mellan det bara fått sova ca 4 timmar! men det är juh deras eget val =) dom vill juh jobba så där mkt, blir juh massa extra pengar =) Hade jag också gjort om jag hade samma jobb =)

Idag har jag varit med Sara, vi har varit på dollat & Ö&B & handlat tillsammans på ica! Sara är så söt ;> en riktigt härlig tjej!
Annars har det inte hänt så mkt, är lite drama inom familjen för tillfället då min lillebror valt att göra lite onödiga saker, men det löser sig nog! Alla är vi unga och dumma någon gång =)

Nu ska jag försöka väcka min sovande älskling till liv, så ska vi gå å lägga oss i sängen så han får sova vidare, tror verkligen att han behöver det, jag däremot tänkte ta med mig datorn och se på wild child ;> hihi..


Roger blunder ;>

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0