Grönt är skönt.

Nu grönskar det för fullt i våran lilla stad =)
Har avverkat mitt 24-timmars pass galant, var inte ens jobbigt!
Är just nu hos mamma, jag & Roger har käkat här idag, grillat.. Mmm ;>
Har just duschat, ska snart fara hem & städa upp, för roger har nämligen lagt klart allt golv utom i lillrummet, så nu börjar det verkligen likna nåt, kommer bli så fint då det är klart =) Tapeterna ska beställas imorrn & kaklet är beställt, det kommer samma dag som valpen :> Kommer bli snyyyyggt =)

Imorrn ska jag & Roger kliva upp tidigt & fara & köpa en ny ytterdörr..

& Idag är det är bara ÅTTA dagar kvar :> Imorrn är det prick en vecka, ååh som vi längtar! Jag känner nästan att jag dör av längtan, men samtidigt är jag så glad, sommaren är snart här, snart kommer våran bebis & Kim kommer hem i sommar & vi kommer få ett fint hem då allt är klart! :D

Pappa ska komma förbi & räkna på hur många rullar tapet vi kommer att behöva för att tapetsera hallen, köket & matrummet =) & så ska jag höra vad det kostar att måla om huset, för Roger vill måla om det i sommar =)

& i sommar har jag SEMESTER :> Ni som läser min blogg vet hur sur jag va i somras då jag va typ den enda som jobbade hela sommaren, fast då hade jag turen på min sida då det va kasst väder hela sommaren, så då var det inte lika surt ;P hahaha.. men i sommar får vi hoppas att det är bättre väder än förra året!

Nu ska jag klä på mig & sen fara hem & göra nån nytta :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0