Klantarnas klant!

det är jag det.. hehe..
Lyckades glömma bort ett möte IGEN, är typ 3e gången nu, så pinsamt, men jag känner mig totalförvirrad, har fan ingen koll på nåt.. det är juh konstigt, men det kan juh vara för att jag inte jobbar så mkt, så jag har totalt kommit ur balans gällande jobbet.. hehe.. men jag var dr på 10 min så det löste sig juh trots  allt =) dom fick ringa & väcka mig.. & dte är juh inte heller första gången.. försov mig dessutom i tisdags & då fick dom också ringa å väcka mig! så jävulst kasst :P haha..
fattar inte vad det är med mig! Hej sömntuta! Måste juh ha nån typ av brist på nåt viktigt ämne eller nåt, om det kan vara därför som jag känner mig så galet trött.. jag vet inte!

Idag skiner solen så härligt och jag ska fixa mig lite sen blir det fika med elin & sara! Två av mina favoriter!
Dagen kan inte bli bättre, hade dessutom tänkt att jag & baby ska grilla sen i det härliga vädret.. =) Idag får det minsann bli kjol =) hihi.. nääe nu ska jag gå å fixa mig =)

JAG ÄLSKAR SOLEN! <3


Kommentarer
Postat av: martina

Du är som en liten sol :)

2009-05-07 @ 12:18:19
Postat av: Nadia

Haha du är inte så pjåkig själv mysan! :)



Här kommer världens bästa tips om du är trött:

ROSENROT. Man äter 2 tabletter i 14 dagar och vipps så är man piggare igen. Sen kör man bara när man känner att det behövs. Jag brukar ta en 14 dagars kur ungefär varannan månad. Det hjälper verkligen! Kostar typ 200 spänn på hälsokost. Prova! :)

2009-05-13 @ 19:58:19
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0