Palt!

Jag har just käkat 2 paltar så nu är jag helt sjukt mätt och så fick man juh såklart lite schvimen, men jag piggnar nog till ;)

Om ca 1 timme rullar jag & älsklingen mot skellefteå för att träffa våran lilla bebis! =)
Ååååh.. det kommer säkert att kännas mer "4 real" efter det, att snart snart har vi en egen liten plutt!

Idag har jag promenerat med Sara & tagit en lång dusch & städat lite =)
Nu ska jag byta sängkläder och dammsuga i sovrummet, sen så ska jag göra mig redo!

Var förresten & grävde i min gamla garderob hos min mamma idag & jag hittade mina absoluta favoritjeans genom tiderna, det tråkiga är bara att dom är för stora för mig nu! Dom brukade sitta som ett smäck, men då va jag juh också lite tjockare, så jag kanske ska va glad :> Kan ha dom, men dom sitter alldelles för löst & så är dom juh dessutom lagade typ 4 ggr.. haha.. jag vägrade slänga dom, jag tyckte dom var det finaste som fanns :P haha..

Nu innan jag tar itu med mina sysslor.. hehe.. sysslor.. fan va fult ord.. jaja, iaf innan det så tänkte jag ladda hem nya dh & gg,. Mmm.. I love it! Hoppas inte typ dom som jobbar med ipredlagen nu börjar checka mig ;) Om ni läser detta: Ajm so SOLLY!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0