Tisdag & 3 dagar kvar till bebis kommer!

Ikväll jobbar jag natt, just nu sitter jag & slappar i soffan, väntar på mallen som ska komma å hämta mig vi ska gå en sväng på grisan =) Jag är skithungrig, men som jag tror att jag nämnt så går jag på diet.. blää!! Har inte vägt mig än, har lovat att vänta iaf 2 veckor, och det är på lördag, men då har jag inte riktigt följt den som jag ska prick hela tiden, men i det stora hela har det gått himla bra =) dock har jag inte druckit min frukost eller lunch än, så jag tror jag ska gå å blanda mig en innan vi går ut å går, för annars kanske jag får ont i magen, & det är juh jobbigt :P

Om tre dagar kommer hon, våran bebis, som fortfarande inte har nåt namn, jag längtar massor, men jag har nästan som slutat tänka på det den senaste veckan för att det är så jobbigt att gå runt och vänta på nånting :P hehe..

Sen ska jag städa min bil hade jag tänkt =)



Puss bebis ;>



Kommentarer
Postat av: Nadia

Men jaa, helt skadat. Men jag tror att jag lärde mig något av detta faktiskt. :) Hoppas jag! Jag brukar inte bli rädd men denna man skrämde mig. Inte direkt så att pulsen inte höjdes när han sprang efter mig! Jävla dåre. Tror dock it han var drogad som jag tänkte först, det borde jag ha märkt. :D

2009-05-26 @ 12:14:54
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Postat av: Lea

du jag tänkte på en sak;P du borde passa på att fråga Maria hur ni ska gå tillväga nu när ni får ulla, för att bygga upp henne, ex köra på bur då hon är själv för att hon inte ska bli orolig? stadsträning och så vidare=)

2009-05-26 @ 13:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0