valborg.

Igår var det valborgsmässoafton och den spenderades på jobbet mellan 8-17 och sedan hos tommy och ida där det grillades och dracks en hel del alkohol =)
Blev gode kalas, men det blev nog dom flesta, men jag tror vi alla hade riktigt kul =)
Tråkigt att Roger inte va med, eftersom att han befinner sig i fjällen.
Kunde dock inte sova inatt, hatar att sova ensam och så är jag så sjukt mörkrädd.. haha.. kom typ hem kanske 1och jag va så jävla trött efter att ha jobbat & knappt ha sovit nånting natten innan, låg först i soffan och försökte somna, kring 4 börja solen gå upp så då vågade jag lägga mig i sängen, tror inte att jag somnade förräns 5, halv 6.. fy fan :(
Så inte många timmars sömn inatt heller.

Vad som sker idag är ännu olpanerat, ska dock ta mig en promenad i det fina vädret med mona sen, & så tror jag att jag ska försöka städa lite här, står massa saker i hallen som står i vägen.. haha..
nää.. hoppas iaf att alla hade jättekul igår!



Förra valborg, då var roger med och den spenderades också på annelund hos tommy =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0